Subject: Selgitustaotlus
From: "Paavo Koch I KOCHPARTNERS" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 11:21:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Manustatuna esitan selgitustaotluse KonkS § 4 lg 1 tõlgendamise osas.

Palun kinnitada e-kirja kättesaamist.

Heade soovidega,

Kari-Paavo Koch

Vandeadvokaat | Partner

Advokaadibüroo Koch & Partnerid OÜ

Tartu mnt 25, 10117 Tallinn   | tel: +372 650 1221

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.kochpartners.ee> www.kochpartners.ee

  <http://www.kochpartners.ee/>

Juhime Teie tähelepanu asjaolule, et käesolev sõnum võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni. Juhul, kui olete saanud käesoleva sõnumi
eksikombel, palume sellest vastuse saatmisega viivitamatult teavitada
sõnumi saatjat ning seejärel sõnum ja selle võimalikud manused kustutada
Teie arvutisüsteemist, tegemata, edastamata või säilitamata sellest ühtegi
koopiat. Ehkki me usume, et see sõnum ja selle võimalikud manused on vabad
viirustest ja muudest vigadest, mis võiksid mõjutada saaja arvutit või
IT-süsteemi, avab sõnumi saaja selle omal riisikol. Me ei vastuta ükskõik
millise kahju või kahjustuse eest, mis võib tuleneda käesoleva sõnumi
vastuvõtmisest või kasutamisest.

Please note that this message may contain confidential information. If you
have received this message by mistake, please inform the sender of the
mistake by sending a reply, then delete the message as well as any
attachments from your system without making, distributing or retaining any
copies of it. Although we believe that the message and any attachments are
free from viruses and other errors that might affect the computer or IT
system where it is received and read, the recipient opens the message at
his or her own risk. We assume no responsibility for any loss or damage
arising from the receipt or use of this message.